اخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

امارات متحده عربی و فیلیپین چهارمین نشست کمیته فنی مشترک در زمینه نیروی کار را برگزار می کنند.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، امارات متحده عربی و جمهوری فیلیپین در چهارمین نشست کمیته فنی مشترک در زمینه نیروی کار، به بررسی راه های تقویت همکاری بین دو کشور در حوزه منابع انسانی و نیروی کار در تمامی سطوح پرداختند.

این نشست در محل وزارت منابع انسانی و بومی سازی در دبی برگزار شد و به ریاست خانم شیما العوضی، معاون وزیر ارتباطات و روابط بین الملل و خانم فیلیسیتاس کیو بای، معاون وزیر کار مهاجر در امور استخدام و مراقبت اجتماعی کارگران در خارج از کشور بود.

در این نشست، آخرین تغییرات قانونی ناظر بر روابط کاری و نیروی کار کمکی در امارات از جمله سیستم های حمایت اجتماعی مندرج در قوانین کار، ابتکارات مرتبط با رفاه و کیفیت زندگی نیروی کار، و مکانیزم های مناسب برای ارائه و رسیدگی به شکایات کارگری مورد بررسی قرار گرفت. همچنین تقویت همکاری های دو جانبه در حوزه نیروی کار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست، آقای عبدالله النعیمی، معاون وزیر نیروی کار کمکی و از سمت فیلیپین، آقای آلفونسو فردیناند سفیر فیلیپین در امارات، آقای مارودومیل سیلو میلیکور معاون وزیر خارجه فیلیپین برای امور خاورمیانه و آفریقا و آقای ماریو زینامبان معاون وزیر سیاست ها و همکاری های بین المللی حضور داشتند.

GPT-4o&Web Access

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا